Kennisseminar: Aandachtspunten contractering met zorgverzekeraars – 28 september 2021

door | sep 27, 2021 | Algemeen, Thuiszorg, Vereniging, Woonzorg

De overheid en zorgverzekeraars willen toe naar steeds meer ‘gecontracteerde zorg’. Dinsdagmiddag 28 september 2021 is er een gratis kennisseminar: Aandachtspunten bij contractering met zorgverzekeraars. Aangeboden door juridisch adviseur Eldermans|Geerts, partner van Vereniging SPOT.

Bij de contractering met zorgverzekeraars spelen, naast goede onderhandelingstactieken en -technieken, de nodige juridische elementen een rol. In dit kennisseminar gaat Eldermans|Geerts in op deze juridische aspecten bij contractering met zorgverzekeraars en staan zij stil bij de rechten en verplichtingen van zorgverzekeraars en zorgaanbieders.

Het kennisseminar is dinsdag 28 september om 16.00 uur. U kunt dit na aanmelding digitaal volgen.

Meer informatie en aanmelden