Helpdesk

SPOT heeft ter ondersteuning van haar leden een aantal helpdesks, waar u als lid kosteloos gebruik van kunt maken. U kunt uw vragen stellen door onderstaand vragenformulier in te vullen of door ons te bellen op nummer 035 – 542 75 17. Onze helpdesks zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 – 17.00 uur. Meestal kunnen wij u snel van dienst zijn.

Helpdesk cao

Heeft u vragen over de cao VVT of andere arbeidsgerelateerde zaken? Stel deze aan de cao helpdesk. Maakt u gebruik van het digitale vragenformulier? Kies voor de optie Helpdesk cao.

Helpdesk juridische zaken

Voor de beantwoording van juridische vragen, kunt u contact opnemen met de juridische helpdeks.
Maakt u gebruik van het digitale vragenformulier? Kies dan voor de optie Helpdesk juridische zaken.

Helpdesk Zorgcontractering / zorgfinanciering

Heeft u vragen die te maken hebben met de financieringswetgeving (Wlz, Zvw, Wmo), tarieven, bekostigingsmodellen, beleidsregels, contractering, controle en verantwoording, neem dan contact op met de helpdesk zorgcontractering / zorgfinanciering. Maakt u gebruik van het digitale vragenformulier? Kies dan voor de optie Helpdesk zorgcontractering.

Helpdesk fiscale zaken

Voor de beantwoording van vragen rondom fiscale zaken, bijvoorbeeld over btw-afdracht of vennootschapsbelasting kunt u contact opnemen met onze fiscale helpdesk. Maakt u gebruik van het digitale vragenformulier? Kies dan voor de optie Helpdesk fiscale zaken.

Helpdesk Wzd

Hebt u vragen over de uitvoering van de Wet zorg en dwang en de toepassing ervan in de dagelijkse praktijk? Neem dan contact op met de Helpdesk Wzd. Maakt u gebruik van het digitale vragenformulier? Kies dan voor de optie Helpdesk Wzd.

Vragenformulier

Naam(Vereist)

Login op onze leden- of medewerkersportaal

Voor meer informatie gaat u naar onze ledenpagina.

Zoek een zorgverlener bij u in de buurt

Op onze website vind je per provincie de zorgverlener bij u in de buurt.

Dossiers

SPOT doet haar uiterste best om de informatie op deze website zo volledig mogelijk en zorgvuldig te publiceren. SPOT is niet aansprakelijk voor het onjuist gebruik van documenten; het gebruik en/of aanpassing van de documenten is voor eigen risico.

Let op: de documenten mogen niet verder worden verspreid!
Mist u documenten? Neem dan contact met het secretariaat op via info@verenigingspot.nl.