SPOT E-learning

Bij SPOT is het delen van kennis belangrijk. Leden van SPOT kunnen tegen een geringe bijdrage gebruik maken van Scholing365 met de VVT essentials bibliotheek van Expert College. In het Learning Management System (LMS) kunnen medewerkers eenvoudig hun kennis vergroten en bijhouden met geaccrediteerde en breed inzetbare e-learning modules. Alle cursussen zijn geaccrediteerd in het kwaliteitsregistrer van V&VN. Er zijn ruim 150 VVT e-learning modules beschikbaar en het aanbod wordt steeds verder uitgebreid.

• In het Learning Management Systeem kunnen cursussen worden gevolgd op het gebied van voorbehouden en risicovolle handelingen, algemene zorg, wet- en regelgeving en ziektebeelden.
  • Er is keuze uit meer dan 150 zorggerelateerde en geaccrediteerde cursussen.
  • Per jaar mag een onbeperkt aantal e-learning modules per medewerker worden gevolgd.
  • De cursussen adapteren zich aan de kennis van de medewerker. Op deze manier wordt een effectief leertraject aangeboden met het hoogste resultaat.
  • De cursist heeft toegang tot een eigen dashboard waar de eigen voortgang en resultaten kan worden ingezien.
  • U kunt voor uw medewerkers instellen welke cursussen zij moeten volgen.
  • U kunt de resultaten en voortgang van uw medewerkers monitoren.
  • Na het voltooien van de cursus ontvangt de cursist een digitaal certificaat.
  • Bij het ontvangen van het certificaat kunnen ook direct de accreditatiepunten worden aangevraagd als de cursist is aangesloten bij een beroepsvereniging.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Vul onderstaand formulier in en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug:

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

SPOT doet haar uiterste best om de informatie op deze website zo volledig mogelijk en zorgvuldig te publiceren. SPOT is niet aansprakelijk voor het onjuist gebruik van documenten; het gebruik en/of aanpassing van de documenten is voor eigen risico.

Let op: de documenten mogen niet verder worden verspreid!
Mist u documenten? Neem dan contact met het secretariaat op via info@verenigingspot.nl.