Home » Opzeggen

Opzeggen van het lidmaatschap

Op grond van artikel 6 lid 4 van de Statuten van SPOT kan opzegging schriftelijk geschieden tegen het einde van een kalenderjaar, waarbij een opzegtermijn van ten minste vier weken geldt.

Opzegging met ingang van een volgend kalenderjaar dient dus uiterlijk 1 december plaats te vinden. De opzegging kan worden verzonden aan [email protected] of per post aan:

SPOT

Opzegging hoeft niet aangetekend plaats te vinden maar een niet-aangetekende opzegging is uitsluitend geldig na ontvangst van een bevestiging van de opzegging door SPOT aan het lid.

Meer informatie? Stel uw vraag via [email protected] of bel met het secretariaat via 035-542 75 17.

Login op onze leden- of medewerkersportaal

Voor meer informatie gaat u naar onze ledenpagina.

Zoek een zorgverlener bij u in de buurt

Op onze website vind je per provincie de zorgverlener bij u in de buurt.

Zorg thuis in crisistijd belangrijker dan ooit

Zorgaanbieders in de wijkverpleging, begeleiding en hulp bij het huishouden hebben te kampen met ziekte en uitval bij cliënten en bij zorgprofessionals. Toch blijven de zorgaanbieders de zorg thuis zoveel mogelijk doorzetten. Soms behoort alleen de meest noodzakelijke zorg tot de mogelijkheden en wordt het zorgaanbod aangepast. Waar nodig wordt een alternatieve vorm van zorg- of dienstverlening toegepast. Specifiek voor coronapatiënten worden de planningen en routes ingericht of aangepast.

Zorginstellingen mogen Jaarverantwoording Zorg later indienen

Gisteren heeft de overheid besloten dat bepaalde zorginstellingen de Jaarverantwoording Zorg later mogen indienen. Verlenging termijn De Minister heeft besloten de datum waarvóór zorginstellingen hun jaarverantwoording over verslagjaar 2019 aan het ministerie moeten...

Volg ons op social media: