Wet Zorg en Dwang – de WZD-wijzer

door | jul 6, 2021 | Algemeen, Thuiszorg, Woonzorg

Zorg verleen je iedere dag. Je wilt het beste doen voor je cliënt, maar soms weigert iemand jouw zorg. Of je cliënt kan zelf niet beslissen of het nodig is. De Wet zorg en dwang regelt wat je dan kunt doen. Maar hoe doe je dat samen met jouw collega’s? Om daar bij te helpen is de Wzd-wijzer gemaakt. Een leuke en gebruiksvriendelijke (gratis) tool om samen met jouw team te doorlopen en met elkaar in gesprek te gaan over de wet in de praktijk.

In 5 thema’s, met een totaal van 20 opdrachten, doorloop je met collega’s van A tot Z informatie over de Wet zorg en dwang. In de Wzd-wijzer bespreek, herken en voorkom je aan de hand van interessante casuïstiek, duidelijke video’s en interactieve quizzen onvrijwillige zorg.

De Wzd-wijzer is gratis én alle teams krijgen een gratis inspiratiekoffer toegestuurd!

Bekijk de animatie over de Wzd-wijzer en meld je aan op www.wzdwijzer.nl

Mocht je vragen hebben over het gebruik van de Wzd-wijzer of over het inzetten van de Wzd-wijzer in jouw organisatie. Mail dan naar info@Wzdwijzer.nl, zij denken graag met je mee!
Ook is het mogelijk deel te nemen aan een Wzd-café. In deze online sessie vertellen wij je alles over de Wzd-wijzer. Schrijf je hier in!