Continuïteit dienstverlening SPOT – Coronavirus (COVID-19)

door | mrt 17, 2020 | Algemeen, Thuiszorg, Vereniging, Woonzorg

De uitbraak van het coronavirus heeft veel impact en zeker voor medewerkers in de zorg. Langs deze weg willen wij iedereen nogmaals een hart onder de riem steken en oproepen om –  nog nauwer dan voorheen –  samen te werken in deze hectische en moeilijke tijd. Daarbij willen wij onze leden zo goed en snel mogelijk helpen waar we kunnen met relevante informatie en handvatten geven om met de verschillende zaken, die op ons af komen, om te gaan.

Om onze dienstverlening zoveel mogelijk te borgen, heeft het bestuur de volgende maatregelen genomen:

• Het secretariaat van SPOT in Naarden blijft vooralsnog geopend
  • Wij nemen alle aanbevolen hygiëne maatregelen in acht
  • Telefonisch blijven wij bereikbaar, ook indien het secretariaat op slot moet gaan
  • Mochten wij genoodzaakt zijn om het bureau te sluiten, dan melden wij dat direct
  • Evenementen, bijeenkomsten en cursussen in maart en april worden uitgesteld
  • Ook de ledenvergadering van 23 april wordt uitgesteld

Dossier coronavirus

Op het ledengedeelte van onze website hebben wij een dossier coronavirus aangemaakt, hierover hebben onze leden bericht ontvangen. Dit dossier is continu in beweging door nieuwe richtlijnen, inzichten en aanvulling met praktische documentatie.

Overige social media kanalen

Belangrijke wijzigingen laten we aan onze leden weten via e-mail en de besloten Whatsappgroepen, waar ook onderling veel nuttige informatie wordt uitgewisseld. Ook delen we veel ontwikkelingen openbaar via Twitter.

We bevelen u aan om voor zover u dat niet reeds doet om:

• deel te nemen in de Whatsappgroepen met collega-zorgaanbieders (aanmelden via info@verenigingspot.nl met uw eigen naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer)
  • SPOT tevens te volgen op Twitter (@VerenigingSPOT) en berichten van SPOT verder te delen met uw organisatie/netwerk

Mocht u zelf informatie willen delen in het dossier of via onze overige kanalen, neemt u dan contact op met het secretariaat van Vereniging SPOT via info@verenigingspot.nl of 035-542 75 17.

Uiteraard zijn we er voor u, wanneer u vragen heeft.