Werkbezoek Kamerleden aan Vereniging SPOT

door | dec 10, 2020 | Vereniging

Op vrijdag 11 december a.s. vindt het (online) Werkbezoek Kleinschalige Woon- en Thuiszorg bij Vereniging SPOT plaats. Deelnemers aan het Werkbezoek zijn o.a. Evert-Jan Slootweg (lid Tweede Kamer), Toine Manders (lid Europees Parlement), Simon Geleijnse (persoonlijk medewerker van dhr. Manders, voormalig Tweede Kamerlid 50PLUS) en René Peters (lid Tweede Kamer).

Het doel van het Werkbezoek is om de Kamerleden te laten kennismaken met de praktijk in de zorg, de uitdagingen waar we voor staan en de effecten die de coronacrisis heeft voor kleinschalige woon- en thuiszorgorganisaties. Vanuit SPOT nemen twee lidorganisaties en bestuurslid Roger van Huystee deel aan het Werkbezoek, dat georganiseerd wordt in samenwerking met BPRA.