SPOT Trainingen en Webinars 2021

door | dec 8, 2020 | Vereniging

Ook in 2021 organiseert SPOT het hele jaar door trainingen, webinars en E-learning. Deze zijn gericht op het verbeteren van kennis en vaardigheden van ondernemers, medewerkers en managers uit diverse beroepsgroepen in de woon- en thuiszorg. Actuele webinars op het programma zijn: Informatiebijeenkomst KIK-V (9 dec 2020), Webinar Digitalisering Zorg (4 feb 2021) en Webinar Eisen aan informatievoorziening aan cliënten (11 maart 2021).  Op dit moment wordt hard gewerkt aan de programmering voor komend jaar, dus houd onze website in de gaten!

Wilt u ook onze opleidingen (waaronder een uitgebreid E-learning programma voor u en uw medewerkers) en trainingen kunnen volgen? Word dan ook lid van onze vereniging.

Kijk op onze website voor meer informatie over het lidmaatschap en hoe u zich kunt aanmelden.