4 nieuwe modules toegevoegd aan SPOT e-learning programma

door | jun 18, 2021 | Algemeen, Thuiszorg, Vereniging, Woonzorg

In de afgelopen periode zijn er vier nieuwe modules aan het e-learning programma van SPOT toegevoegd. Het gaat om de modules:

• e-Xpert VVT: Infectiepreventie gericht op COVID-19 in de VVT.
  • e-Xpert VVT: Medisch rekenen voor helpenden;
  • e-Xpert VVT: Verwisselen van een katheterzak voor helpenden;
  • e-Xpert VVT: Voeding voor woonzorgassistenten, onthaalmedewerkers en vrijwilligers.

Wat biedt de e-learning van SPOT

Samen met partner NIA360 heeft SPOT een eigen Learning Management System (LMS) ontwikkeld. Via het programma kunnen:

• Ruim 150 VVT-e-learning trainingen worden gevolgd
  • Behaalde resultaten worden doorgeleverd aan bijvoorbeeld het Kwaliteitsregister V&VN
  • Resultaten en voortgang van medewerkers door een opleidingscoördinator worden bijgehouden

Het is tegen een kleine bijdrage toegankelijk voor alle medewerkers van onze leden.

Nog geen lid maar wel interesse?

Ook net-nieuwe-leden kunnen direct profiteren van het e-learning programma. Naast alle andere voordelen van het lidmaatschap, kunnen uw medewerkers dus gelijk starten met een e-learning training.

>  Ik wil meer info over e-learning
>  Ik wil lid worden