11 maart: webinar Eisen aan informatievoorziening aan cliënten

door | jan 29, 2021 | Vereniging

Donderdag 11 maart a.s. organiseren wij samen met Eldermans | Geerts een training ‘Eisen aan informatievoorziening aan cliënten’. Tijdens dit webinar zal Daniël Post, advocaat bij Eldermans | Geerts stilstaan bij de informatieplicht voor zorgaanbieders en de wijze waarop zorgaanbieders het best invulling kunnen geven aan de informatieplicht. Diverse regelingen komen aan de orde, zoals de eisen uit de Wkkgz en de eisen die in de Regeling transparantie zorgaanbieders staan. Ook wordt vooruitgeblikt op een aantal toekomstige ontwikkelingen op het gebied van transparante informatieverstrekking en bedrijfsvoering (bijv. de (verwachte) eisen in het Wetsvoorstel integere bedrijfsvoering zorgaanbieders). Omdat ook zorgverzekeraars hun cliënten voldoende moeten informeren worden in het webinar ook de eisen aan de informatieverstrekking door zorgverzekeraars besproken.

De training is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT en kosteloos bij te wonen. Bent u geïnteresseerd geraakt? Meer informatie over de training leest u hier.

Bent u geen SPOT-lid, maar zou u de training wel willen bijwonen? Word dan ook lid van onze vereniging! Kijk op onze website voor meer informatie over het lidmaatschap en hoe u zich kunt aanmelden.

Tot 11 maart a.s.!