Webinar kabinetsplannen

door | apr 7, 2022 | Algemeen, Nieuws uit Den Haag

Samen met Q-consult Zorg organiseert SPOT een webinar over de kabinetsplannen van 2022-2025. De webinar vindt plaats op donderdag 19 mei van 15:30 – 17:15 uur met focus op de onderwerpen die voor zorgaanbieders van belang zijn. Welke ontwikkelingen hebben invloed op de zorgaanbieder als ondernemer en welke ontwikkelingen veranderen de zorgverlening? De bijeenkomst is bedoeld voor directieleden en beleidsmedewerkers van thuis- en woonzorgorganisaties en uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT. Er is ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.

De training wordt verzorgd door Sanne Lubbers en Jeroen Mol van Q-Consult Zorg. Sanne heeft veel ervaring met hervormingsvraagstukken in de cure, care en het sociaal domein. Ze heeft kennis van wet- en regelgeving in de verschillende wettelijke domeinen. Sanne weet vanuit haar ervaring bij het ministerie van VWS hoe het is om te functioneren in een complexe en politieke omgeving en neemt dat perspectief mee in haar werk als trainer en consultant. Jeroen heeft meerdere projecten uitgevoerd waarbij veranderkundige vraagstukken over de digitalisering van de zorg en gezondheid centraal staan. Hij heeft kennis over de inzet en bekostiging van digitale middelen in de verschillende wettelijke domeinen. Kortom, een nuttige update van beleidsontwikkelingen die van groot belang zijn voor zorgverleners.

> Meer informatie en Aanmelden