30 september: Training Incidentenanalyse woon- en thuiszorg

door | sep 16, 2020 | Vereniging

Bent u verantwoordelijk voor het (kwaliteits)management binnen uw woon- of thuiszorgorganisatie? Speciaal voor u organiseert SPOT de Training Incidentenanalyse op 30 september.

Aanmelden kan via onze website.

In één dag leert u alle beginselen om in staat te zijn lichte tot middelzware incidenten zelfstandig te analyseren met behulp van een beproefd model (de 5x waarom en visgraat-methode). Tijdens de training krijgt u passende voorbeelden, leert u wanneer u welke instrumenten kunt inzetten en voert u tevens zelf een analyse uit.

De training wordt gegeven door expert Henrike Berghuis en is alleen toegankelijk voor leden van SPOT. De training vindt plaats ten kantore van het secretariaat van SPOT in Naarden, Gooimeer 4-15. Kijk hier voor meer informatie over de Training Incidentenanalyse.

Introductieaanbod: word lid van Vereniging SPOT

Wilt u ook onze opleidingen (waaronder een uitgebreid E-learning programma) en trainingen volgen? Word dan lid van onze branchevereniging.

Kijk hier voor meer informatie over het lidmaatschap en hoe u zich kunt aanmelden.