Nieuwe Trainingen SPOT

door | okt 13, 2020 | Vereniging

Gedurende het hele jaar organiseert SPOT trainingen en E-learning. Deze zijn gericht op het verbeteren van kennis en vaardigheden van ondernemers, medewerkers en managers uit diverse beroepsgroepen in de woon- en thuiszorg. Onlangs hebben wij de trainingen Agressie in de Zorg,  Financiële Verantwoording Zorgaanbieders en Actualiteiten Wet Zorg en Dwang aan het programma voor 2020 toegevoegd.

Op dit moment werkt SPOT aan de organisatie van innovatieve trainingen over COVID-19 via Virtual Reality.

Wilt u ook onze opleidingen (waaronder een uitgebreid E-learning programma) en trainingen kunnen volgen? Wordt dan ook lid van onze vereniging.

Kijk op onze website voor meer informatie over het lidmaatschap en hoe u zich kunt aanmelden.