Nieuwe E-learning omgeving SPOT goed ontvangen

door | jul 1, 2020 | Vereniging

Eind mei hebben we het Learning Management Systeem (LMS) van SPOT geïntroduceerd, Scholing365. Via dit LMS kan tegen zeer lage kosten het volledige aanbod aan (geaccrediteerde) e-learning van ExpertCollege voor de VVT (e-Xpert VVT) worden gevolgd. In de nabije toekomst zal mogelijk ook e-learning van andere opleiders aan het LMS worden toegevoegd. Een goed aantal leden neemt al deel maar hoe meer leden aansluiten, hoe voordeliger de deelnamekosten worden.

Enthousiast? Leden kunnen zich aanmelden via het aanmeldformulier op het ledendeel van de website. U vindt het aanmeldformulier onder Ondersteuning leden, E-learning.

Bent u nog geen lid en wilt u ook het geaccrediteerde e-learning aanbod van SPOT volgen?
Lees dan hier over de voordelen van het lidmaatschap van SPOT en profiteer van ons kennismakingsaanbod.