Meld u aan voor de online Prinsjesdagbijeenkomst op 24 september!

door | sep 2, 2020 | Vereniging

In de Prinsjesdagbijeenkomst worden de op Prinsjesdag (15 september) gepresenteerde Kabinetsplannen op een rijtje gezet, met focus op de onderwerpen die voor zorgaanbieders van belang zijn. Welke ontwikkelingen hebben invloed op de zorgaanbieder als ondernemer, welke ontwikkelingen veranderen de zorgverlening en hoe zien de toekomstige financieringsstromen er uit? De bijeenkomst is bedoeld voor directieleden en beleidsmedewerkers van thuis- en woonzorgorganisaties en uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT. Er is ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.

De training wordt verzorgd door Sanne Lubbers van Q-Consult Zorg. Sanne heeft veel ervaring met hervormingsvraagstukken in de cure, care en het sociaal domein. Ze heeft kennis van wet- en regelgeving in de verschillende wettelijke domeinen. Sanne weet vanuit haar ervaring bij het ministerie van VWS hoe het is om te functioneren in een complexe en politieke omgeving en neemt dat perspectief mee in haar werk als trainer en consultant.

Kortom, een nuttige update van beleidsontwikkelingen die van groot belang zijn voor zorgverleners!

Meld u hier aan voor de online bijeenkomst.

Datum:   24 september
Tijd:       10.30 – 12.30