Informatiebijeenkomst KIK-V op 9 dec (online)

door | nov 3, 2020 | Vereniging, Woonzorg

Het programma Keteninformatie Kwaliteit Verpleeghuiszorg (KIK-V) heeft tot doel om de uitwisseling van kwaliteitsinformatie te stroomlijnen, instanties beter te laten afstemmen over nieuwe uitvragen en om kwaliteitsinformatie beter te hergebruiken.

Speciaal voor leden van SPOT organiseren we met Zorginstituut Nederland een bijeenkomst over de (beoogde) effecten van KIK-V, specifiek voor kleinschalige woonzorgaanbieders. In deze bijeenkomst zal Rob van ’t Zand, projectleider Implementatie KIK-V bij het Zorginstituut, vertellen op welke wijze in het programma rekening is gehouden met de praktijk van kleine zorgaanbieders. De bijeenkomst is ook bedoeld om uitdagingen bij en suggesties voor het verzamelen/registreren van kwaliteitsinformatie en het aanleveren daarvan te bespreken.

Lees hier verder voor meer informatie en om u aan te melden. Deelname is kosteloos (uitsluitend voor leden van SPOT).

De bijeenkomst zal online plaatsvinden en duurt ongeveer een uur. U komt toch ook?