Voorkom rug- en overige klachten: Workshop Fysieke belasting 9 sept

door | aug 25, 2020 | Vereniging

In verband met het grote aantal aanmeldingen voor de Workshop Fysieke belasting op 26 augustus hebben wij een extra training ingelast op 9 september. Meld u dus nu aan, want er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Voorkom rug- en overige klachten

Een goede werkhouding is van groot belang voor het goed verlenen van zorg en het voorkomen van uitval. Door de aard van het beroep kampen veel zorgverleners met rug- en overige klachten die te voorkomen zijn door een goede werkhouding.

Meer over de training

In de Training Fysieke Belasting wordt de kennis over een goede fysieke belasting vergroot en/of opgefrist en wordt de deelnemer bewust gemaakt wat de belasting tijdens het werk doet met uw lichaam. Door adviezen en tips krijgt de deelnemer handvatten om lichamelijke overbelasting te voorkomen. Lees hier meer over de training en hoe u zich kunt aanmelden.

Gratis toegankelijk, alleen voor leden

Deze training is uitsluitend gratis toegankelijk voor leden van SPOT. Bent u nog geen lid? Lees hier over de voordelen die het lidmaatschap van SPOT biedt en profiteer van ons kennismakingsaanbod.