25 nieuwe SPOT-leden in 2021!

door | apr 9, 2021 | Algemeen

Sinds begin 2021 is het ledenaantal van Vereniging SPOT behoorlijk gegroeid! We mogen 25 nieuwe leden verwelkomen. Veel nieuwe leden geven aan dat ze door andere leden op SPOT zijn gewezen; veel dank aan leden die collega-zorgaanbieders wijzen op het lidmaatschap.

Van harte welkom Acta Zorg, Avance Zorg B.V., BeActive B.V., Beatum Zorg, Buurtdiensten Nederland B.V., Carendis B.V, Cumulus Home, CZorg B.V., De Muzelaar, DMCcare, E&G Zorg Nederland B.V., Het Groen Gasthuis, Hoekhelpt, I.C. Thuiszorg B.V., III Zorg, King Arthur Groep, Kwestie van Goede Zorg, Medispec Care, Rafiekzorg B.V., SHE CARES ZORG, Stichting Avicenne, Stichting Forniamo, Thuiszorg By Annie, Thuiszorg de Zorgende Hand, Zorglijn B.V. !