Privacyverklaring

SPOT verwerkt persoonsgegevens uiterst zorgvuldig. We verwerken persoonsgegevens om onze diensten goed en veilig aan te kunnen bieden. Ook via onze website kunnen we persoonsgegevens verwerken om u snel en voldoende te kunnen informeren.
We hebben passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging van persoonsgegevens tegen te gaan. Lees hierover meer in onze Privacyverklaring.

Login op onze leden- of medewerkersportaal

Voor meer informatie gaat u naar onze ledenpagina.

Zoek een zorgverlener bij u in de buurt

Op onze website vind je per provincie de zorgverlener bij u in de buurt.

E-learning SPOT van start!

Het Learning Management System (LMS) voor leden van SPOT is gereed. Via dit LMS kan het volledige aanbod aan (geaccrediteerde) e-learning van ExpertCollege voor de VVT (e-Xpert VVT) worden gevolgd. Het is de bedoeling dat in de nabije toekomst ook e-learning van andere opleiders aan het LMS worden toegevoegd. Doordat deelnemers geen eigen LMS (meer) nodig hebben en SPOT een deel van de kosten betaalt kunnen de deelnamekosten laag gehouden worden.

Analyse addendum, regeling en betaalovereenkomst continuïteitsbijdrage

Op 14 mei 2020 heeft Zorgverzekeraars Nederland de betaalovereenkomst en addendum met daarin de voorwaarden voor de aanspraak op de continuïteitsbijdrage gepubliceerd. Het gaat in totaal op een vijftal documenten die u kunt downloaden via de website van ZN. SPOT-partner Eldermans | Geerts heeft nog wat zaken m.b.t. deze continuïteitsregeling op een rijtje gezet.

Volg ons op social media:

of stuur ons een app: