Privacyverklaring

SPOT verwerkt persoonsgegevens uiterst zorgvuldig. We verwerken persoonsgegevens om onze diensten goed en veilig aan te kunnen bieden. Ook via onze website kunnen we persoonsgegevens verwerken om u snel en voldoende te kunnen informeren.
We hebben passende maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging van persoonsgegevens tegen te gaan. Lees hierover meer in onze Privacyverklaring.

SPOT doet haar uiterste best om de informatie op deze website zo volledig mogelijk en zorgvuldig te publiceren. SPOT is niet aansprakelijk voor het onjuist gebruik van documenten; het gebruik en/of aanpassing van de documenten is voor eigen risico.

Let op: de documenten mogen niet verder worden verspreid!
Mist u documenten? Neem dan contact met het secretariaat op via info@verenigingspot.nl.

Duidelijkheid over wat mantelzorgers en vrijwilligers mogen in de zorg

Wat mogen mantelzorgers en vrijwilligers in de zorg? Wie is verantwoordelijk als er iets mis gaat? De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) heeft een nieuw webdossier waarin er meer duidelijkheid wordt gegeven over de rollen en taken van mantelzorgers, vrijwilligers en andere medewerkers in de zorg- en welzijnssector.

Winstuitkering in de zorg

Onderzoekbureau EY heeft in opdracht van minister Helder onderzoek gedaan naar private equity en winstuitkering in de zorg. Op 7 juni jl. heeft minister Helder de Tweede Kamer geïnformeerd over de uitkomsten van dit onderzoek en de Kabinetsreactie daarop.

Lange Voorhout 58
2514EG Den Haag

info@verenigingspot.nl

Volg ons op social media: