Leergang Zorgtechnologie (bestaat uit 7 bijeenkomsten)

dinsdag, 31 mei 2022

13:00 – 13:00

Op 31 mei, 16 juni, 7 juli, 30 augustus, 4 oktober en 8 november 2022. Voor de laatste sessie plannen we nog een datum in. vindt de leergang Zorgtechnologie plaats.

De verzorgingsmaatschappij waarin zorg en behandeling voor iedereen beschikbaar moet zijn, is verleden tijd. Bovendien zijn de wensen van de zorgconsument veranderd: van gelijkheid en voor iedereen hetzelfde aanbod, naar diversiteit en op basis van leefstijl, waarin voldoende keuze, eigen regie, differentiatie en maatwerk kernbegrippen zijn. Kortom; van zorgen voor, naar ‘zelfzorg’, ‘samen-zorg’ en ‘verpleegzorg’. Verpleegzorg bevindt zich bovendien op alle denkbare plekken en is verpleegthuiszorg geworden. Slimme digitale oplossingen maken het mogelijk voor de zorgvrager om zelf in regie te blijven van zijn zorg- of behandelproces, met gericht ondersteuning van professionals of verwanten: zelfzorg, samen-zorg en behandeling op afstand wanneer nodig.

Dit vraagt om een radicale verandering in denken en doen van ons allemaal. De slimme toepassingen aan de ene kant zorgen nog niet voor anders denken en anders doen. Daar is meer voor nodig. EHealth diensten en zorgtechnologie zijn er in veel verschillende vormen en gradaties.

Alleen hoe kies je nu de juiste toepassing die voor jou geschikt is? Wat zijn de voordelen van een oplossing en welke referentie alternatieven zijn er op de markt? Hoe kom je tot de juiste keuze en welke tools kun je gebruiken om succesvol de technologie te implementeren?

Waarom? Ehealth diensten en zorgtechnologie in veel verschillende vormen, alleen…

– Hoe kies je nu de juiste toepassing die voor jou geschikt is?

– Wat zijn de voordelen van een oplossing?

– Welke alternatieven zijn er op de markt?

– Welke tools gebruik je om succesvol de technologie te implementeren?

Over de trainer
Reinier Hakvoort en David de Jong van DA-RE Health Innovation.

Programma
De leergang bestaat uit 7 middagsessies van 13:00 – 16:30 uur. 31 mei, 16 juni, 7 juli, 30 augustus, 4 oktober en 8 november 2022. Voor de laatste sessie plannen we nog een datum in.

Doelgroep

De Leergang is bedoeld voor eigenaren zorgorganisaties en projectleiders en mensen binnen je organisatie die hiermee bezig zijn/gaan en mandaat hebben keuzes te maken.

Deelname
Deze training is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT.
De kosten voor de training zijn € 299,- per persoon (maximaal 2 personen per lid/organisatie). Bij een ‘no show’ na aanmelding wordt € 100,- in rekening gebracht, bovenop de cursuskosten. Annuleren kan tot 7 werkdagen vóór de bijeenkomst.

De training vindt plaats ten kantore van SPOT, Gooimeer 4-15 in Naarden.

Je kunt je aanmelden via het formulier hieronder.

Evenementslocatie

SPOT