Webinar kabinetsplannen

donderdag, 19 mei 2022

15:30 – 17:15

In de Webinar worden de Kabinetsplannen van 2022-2025 op een rijtje gezet, met focus op de onderwerpen die voor zorgaanbieders van belang zijn. Welke ontwikkelingen hebben invloed op de zorgaanbieder als ondernemer en welke ontwikkelingen veranderen de zorgverlening? De bijeenkomst is bedoeld voor directieleden en beleidsmedewerkers van thuis- en woonzorgorganisaties en uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT. Er is ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.

De training wordt verzorgd door Sanne Lubbers en Jeroen Mol van Q-Consult Zorg. Sanne heeft veel ervaring met hervormingsvraagstukken in de cure, care en het sociaal domein. Ze heeft kennis van wet- en regelgeving in de verschillende wettelijke domeinen. Sanne weet vanuit haar ervaring bij het ministerie van VWS hoe het is om te functioneren in een complexe en politieke omgeving en neemt dat perspectief mee in haar werk als trainer en consultant. Jeroen heeft meerdere projecten uitgevoerd waarbij veranderkundige vraagstukken over de digitalisering van de zorg en gezondheid centraal staan. Hij heeft kennis over de inzet en bekostiging van digitale middelen in de verschillende wettelijke domeinen.

Kortom, een nuttige update van beleidsontwikkelingen die van groot belang zijn voor zorgverleners!

Het programma ziet er als volgt uit:

15:30 uur     Plannen nieuwe Kabinet (2021-2025)
16:30 uur     Break
16:45 uur     Vervolg
17:15 uur     Einde

Over de trainers
De training wordt verzorgd door Jeroen Mol en Sanne Lubbers van Q-Consult Zorg. Zowel Jeroen als Sanne heeft veel ervaring met hervormingsvraagstukken in de curatieve- en langdurige zorg en het sociaal domein.

Doelgroep
De training is bedoeld voor directieleden en beleidsmedewerkers van thuis- en woonzorgorganisaties. Deze bijeenkomst is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT.

Deelname
Bij een niet tijdige afmelding (uiterlijk tot zeven dagen van te voren) zal € 100,- (per opgegeven deelnemer) in rekening worden gebracht.
Bij aanmelding van minder dan 10 personen kan de bijeenkomst worden geannuleerd.

Tijd
De webinar start om 15.30 uur en duurt tot 17.15 uur.

Meld u hier aan voor de online bijeenkomst.

Evenementslocatie

GRATIS