2.  » Cursus Registratie

Prinsjesdagbijeenkomst

donderdag, 24 sep 2020

09:30 – 12:30

In de Prinsjesdagbijeenkomst worden de op Prinsjesdag (15 september) gepresenteerde Kabinetsplannen op een rijtje gezet, met focus op de onderwerpen die voor zorgaanbieders van belang zijn. Welke ontwikkelingen hebben invloed op de zorgaanbieder als ondernemer, welke ontwikkelingen veranderen de zorgverlening en hoe zien de toekomstige financieringsstromen er uit? Er is ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.
Kortom, een nuttige update van beleidsontwikkelingen die van groot belang zijn voor zorgverleners.

Het programma ziet er als volgt uit:

09:00 uur     Ontvangst
09:30 uur     Start bijeenkomst
09:45 uur     Kabinetsplannen 2020 en verder
11:30 uur     Discussie en vragenrondje
12:30 uur     Einde

Over de trainers
De training wordt verzorgd door Sanne Lubbers van Q-Consult Zorg. Sanne heeft veel ervaring met hervormingsvraagstukken in de cure, care en het sociaal domein. Ze heeft kennis van wet- en regelgeving in de verschillende wettelijke domeinen. Sanne weet vanuit haar ervaring bij het ministerie van VWS hoe het is om te functioneren in een complexe en politieke omgeving en neemt dat perspectief mee in haar werk als trainer en consultant.

Doelgroep
De training is bedoeld voor directieleden en beleidsmedewerkers van thuis- en woonzorgorganisaties. Deze bijeenkomst is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT.

Deelname
Aan de deelname van de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden (maximaal 2 personen per lidorganisatie).
Bij een niet tijdige afmelding (uiterlijk tot twee dagen van te voren) zal € 100,- (per opgegeven deelnemer) in rekening worden gebracht.
Bij aanmelding van minder dan 10 personen kan de bijeenkomst worden geannuleerd.

Tijd
De bijeenkomst start om 9:30 uur en duurt tot 12:30 uur. U wordt verzocht om de gehele bijeenkomst aanwezig te zijn. Indien u de bijeenkomst desondanks voor de eindtijd wilt verlaten, vernemen wij dit graag voorafgaand aan de bijeenkomst van u zodat dit met de cursusleider besproken kan worden.

Locatie
De training vindt plaats ten kantore van het secretariaat SPOT in Naarden, Gooimeer 4-15 (pand APPR).

U kunt zich aanmelden via het formulier hieronder.

Evenementslocatie

APPR Het Brancheburo
Gooimeer 4 – 15
Naarden, 1411 DC

GRATIS

Nieuwe E-learning omgeving SPOT goed ontvangen

Eind mei hebben we het Learning Management Systeem (LMS) van SPOT geïntroduceerd, Scholing365. Via dit LMS kan tegen zeer lage kosten het volledige aanbod aan (geaccrediteerde) e-learning van ExpertCollege voor de VVT (e-Xpert VVT) worden gevolgd.

Pgb-Wlz en corona maatregelen vanaf 1 juli

Het kabinet heeft de coronamaatregelen versoepeld. Vanaf 1 juli is er weer veel meer mogelijk. Voor pgb-zorg veranderen de maatregelen die het ministerie van VWS in april nam om de pgb-zorg en ondersteuning door te kunnen laten gaan tijdens de coronacrisis. Zorg en...

Volg ons op social media: