2.  » Cursus Registratie

Prinsjesdagbijeenkomst (online)

donderdag, 24 sep 2020

10:30 – 12:30

In de Prinsjesdagbijeenkomst worden de op Prinsjesdag (15 september) gepresenteerde Kabinetsplannen op een rijtje gezet, met focus op de onderwerpen die voor zorgaanbieders van belang zijn. Welke ontwikkelingen hebben invloed op de zorgaanbieder als ondernemer, welke ontwikkelingen veranderen de zorgverlening en hoe zien de toekomstige financieringsstromen er uit? Er is ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.
Kortom, een nuttige update van beleidsontwikkelingen die van groot belang zijn voor zorgverleners.

Programma
Deze training wordt online georganiseerd. Deelnemers ontvangen een persoonlijke link waarmee het webinar kan worden bekeken. Tijdens het webinar is het mogelijk om vragen te stellen aan de trainer.

Over de trainers
De training wordt verzorgd door Sanne Lubbers en Jeroen Mol van Q-Consult Zorg. Sanne heeft veel ervaring met hervormingsvraagstukken in de cure, care en het sociaal domein. Ze heeft kennis van wet- en regelgeving in de verschillende wettelijke domeinen. Sanne weet vanuit haar ervaring bij het ministerie van VWS hoe het is om te functioneren in een complexe en politieke omgeving en neemt dat perspectief mee in haar werk als trainer en consultant.

Doelgroep
De training is bedoeld voor directieleden en beleidsmedewerkers van thuis- en woonzorgorganisaties. De training is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT.

Deelname
Aan de deelname van de training zijn geen kosten verbonden.
Bij een niet tijdige afmelding (uiterlijk tot twee dagen van te voren) kan € 100,- (per opgegeven deelnemer) in rekening worden gebracht.
Bij aanmelding van minder dan 10 personen kan de training worden geannuleerd.

De training vindt online plaats.

U kunt zich aanmelden via het formulier hieronder.

Evenementslocatie

GRATIS

Zorgbonus

Inmiddels is meer bekend over de zorgverleners die in aanmerking komen voor de COVID-19 bonus. Om te bepalen of u of uw medewerkers in aanmerking komen, hebben wij voor u het een en ander op een rijtje gezet. Lees hier de handreiking, een samenvatting van de voorwaarden en een overzicht met veelgestelde vragen.

Volg ons op social media: