Disclaimer

De gegevens op deze website zijn met zorg samengesteld. SPOT kan echter niet instaan voor de juistheid van de informatie en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de gevolgen van het gebruik daarvan.

De gegevens op www.verenigingspot.nl zijn niet noodzakelijkerwijs alomvattend, volledig, nauwkeurig of bijgewerkt. Indien u ons attendeert op onjuistheden, zullen wij die zo spoedig mogelijk aanpassen.

Voor zover van toepassing zijn alle gegevens over leden zoveel mogelijk afkomstig van het desbetreffende lid. SPOT kan niet instaan voor de juistheid van deze informatie. Hoewel wij zorgvuldig te werk gaan, kunnen bij het overnemen van deze gegevens fouten in de gegevens ontstaan of kunnen gegevens onvolledig overkomen.

SPOT is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de aan deze website gekoppelde bestanden en/of websites.

Indien de eigenaar van een site bezwaar maakt tegen het feit dat via deze site een link is opgenomen naar zijn site, zullen wij met de eigenaar in overleg treden en desgewenst de bewuste link(s) verwijderen.

SPOT doet haar uiterste best om de informatie op deze website zo volledig mogelijk en zorgvuldig te publiceren. SPOT is niet aansprakelijk voor het onjuist gebruik van documenten; het gebruik en/of aanpassing van de documenten is voor eigen risico.

Let op: de documenten mogen niet verder worden verspreid!
Mist u documenten? Neem dan contact met het secretariaat op via info@verenigingspot.nl.

VWS en VNG: gemeenten moeten zich aan de afspraak houden

Tijdens de bijeenkomst van vorige maand met advocaat Renske Imkamp, is er stilgestaan bij de problematiek op het gebied van hulpmiddelenverstrekking aan cliënten met een VPT die geclusterd wonen. Inmiddels heeft het ministerie van VWS bevestigd dat gemeenten zich aan de gemaakte bestuurlijke afspraken moeten houden. Daarnaast adviseert VNG haar leden om hetzelfde te doen.

Lange Voorhout 58
2514EG Den Haag

info@verenigingspot.nl

Volg ons op social media: