Samenwerkende Professionele Organisaties Thuis- en woonzorg

Nieuwe campagne om tekort zorgverleners terug te brengen gestart

De campagne maakt gebruik van de trots en het enthousiasme van de 1,2 miljoen mensen die nu al werkzaam zijn in zorg en welzijn. In de campagne krijgen zorgprofessionals een podium en geven zij het woord. Onder het campagnemotto ‘Ik zorg’ wordt laten zien hoe divers, breed en betekenisvol het werk is.

De campagne ‘Ik Zorg’ is een samenwerking van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) en branche-, beroeps-, werknemers- en werkgeversorganisaties in de sector Zorg & Welzijn. De campagne is onderdeel van het Actieprogramma Werken in de Zorg met als doel om in 2022 de personeelstekorten terug te brengen naar nul of daar dichtbij. Daarvoor is het programma erop gericht meer mensen kiezen voor de zorg (Actielijn 1), beter leren in de zorg (Actielijn 2) en anders werken in de zorg (Actielijn 3).

Bekijk www.ontdekdezorg.nl voor meer informatie over de campagne.

Login op onze leden- of medewerkersportal. Voor meer informatie gaat u naar onze ledenpagina.

Wachtwoord vergeten?

Zoek een zorgverlener bij u in de buurt

Selecteer hiernaast de provincie waar u een zorgorganisatie zoekt en druk op de zoekknop.

Klik vervolgens op een resultaat voor meer informatie.

Nieuwe campagne om tekort zorgverleners terug te brengen gestart
In de sector Zorg en Welzijn werken al 1,2 miljoen mensen. Maar als er niks aan gedaan wordt, dreigt er een personeelstekort van 100.000-125.000 mensen. Daarom is de campagne ‘Ik Zorg’ gestart. meer weten

Kwaliteit@: kwaliteitsconcept voor kleinschalige woonzorg
In oktober 2017 werd Kwaliteit@ gelanceerd. Een methodiek die de kwaliteit van kleinschalige woonzorginitiatieven zichtbaar en aantoonbaar maakt. meer weten

Beroepsvereniging voor helpenden opgericht
Er is een nieuwe beroepsvereniging opgericht speciaal voor zorghulpen, helpenden 2 en helpenden 2+. meer weten

info@verenigingspot.nl

Feedback

SPOT: branchevereniging voor kleinschalige zorgaanbieders met grootse zorgverlening

Vragen of opmerkingen? We vernemen die graag.

Leden kunnen dit formulier ook gebruiken voor het stellen van een vraag aan de CAO-Helpdesk. U heeft binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie!

Bezig met laden...