Samenwerkende Professionele Organisaties Thuis- en woonzorg

disclaimer

De gegevens op deze website zijn met zorg samengesteld. SPOT kan echter niet instaan voor de juistheid van de informatie en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de gevolgen van het gebruik daarvan.

De gegevens op www.verenigingspot.nl zijn niet noodzakelijkerwijs alomvattend, volledig, nauwkeurig of bijgewerkt. Indien u ons attendeert op onjuistheden, zullen wij deze zo spoedig mogelijk verbeteren.

Voor zover van toepassing zijn alle gegevens over leden zoveel mogelijk afkomstig van het desbetreffende lid. SPOT kan niet instaan voor de juistheid van deze informatie. Hoewel wij zorgvuldig te werk gaan, kunnen bij het overnemen van deze gegevens fouten in de gegevens ontstaan of kunnen gegevens onvolledig overkomen.

SPOT is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de aan deze website gekoppelde bestanden en/of websites.

Indien de eigenaar van een site bezwaar maakt tegen het feit dat via deze site een link is opgenomen naar zijn site, zullen wij met de eigenaar in overleg treden en desgewenst de bewuste link(s) verwijderen.

Login op onze leden- of medewerkersportal. Voor meer informatie gaat u naar onze ledenpagina.

Wachtwoord vergeten?

Zoek een zorgverlener bij u in de buurt

Selecteer hiernaast de provincie waar u een zorgorganisatie zoekt en druk op de zoekknop.

Klik vervolgens op een resultaat voor meer informatie.

Klachten over Wmo-zorg voorlopig niet onder Wkkgz
Voorlopig zullen klachten over ondersteuning vanuit de Wmo 2015 niet onder de Wet kwaliteit, klachten en geschillen Zorg (Wkkgz) gaan vallen. meer weten

Nieuwe campagne om tekort zorgverleners terug te brengen gestart
In de sector Zorg en Welzijn werken al 1,2 miljoen mensen. Maar als er niks aan gedaan wordt, dreigt er een personeelstekort van 100.000-125.000 mensen. Daarom is de campagne ‘Ik Zorg’ gestart. meer weten

Kwaliteit@: kwaliteitsconcept voor kleinschalige woonzorg
In oktober 2017 werd Kwaliteit@ gelanceerd. Een methodiek die de kwaliteit van kleinschalige woonzorginitiatieven zichtbaar en aantoonbaar maakt. meer weten

In verband met Kerst en
Oud- en Nieuw zijn wij
gedurende deze dagen
beperkt bereikbaar.

Wij wensen u allen
een prettige kerstdagen
en een voorspoedig
en gezond 2019!

info@verenigingspot.nl

Feedback

SPOT: branchevereniging voor kleinschalige zorgaanbieders met grootse zorgverlening

Vragen of opmerkingen? We vernemen die graag.

Leden kunnen dit formulier ook gebruiken voor het stellen van een vraag aan de CAO-Helpdesk. U heeft binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie!

Bezig met laden...