Training Rapporteren

maandag, 28 feb 2022

13:00 – 16:00

De rapportage is van belang als hulpmiddel bij de continuïteit van de zorg en ondersteuning. Mooi gezegd, maar wat betekent dat nou eigenlijk? De zorg- en dienstverlening is een taak van alle medewerkers. Als medewerker bied je een deel van deze dienstverlening. Je bent immers niet 24 uur per dag aan het werk. Dit laatste betekent dat er afstemming nodig is en dat er informatie moet worden overgedragen. In deze training leer je welke regels er verbonden zijn aan het rapporteren. Daarnaast leer je waar je op moet letten bij het schrijven van een objectieve en concrete rapportage.

Onderwerpen

• Basis kwaliteitsverantwoording
  • Eisen aan een rapportage
  • Objectief rapporteren
  • Het formuleren van vraag, doel en actie

Resultaten

• Je kent de functie van een rapportage
  • Je kunt een objectieve en concrete rapportage geven

PE-punten
Deze scholing is geaccrediteerd door het Accreditatiebureau Kwaliteitsregister V&V en Register Zorgprofessionals (3 punten).

Doelgroep
Deze bijeenkomst is bestemd voor zorgverleners bij thuis- en woonzorgorganisaties. De bijeenkomst is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT.

De workshop vindt in principe fysiek te Naarden (Gooimeer 4) plaats.

Deelname
Deze training is uitsluitend toegankelijk voor leden van SPOT.
De kosten voor de training zijn € 50,- per persoon (maximaal 2 personen per lid/organisatie), een lunch is inbegrepen. Bij een ‘no show’ na aanmelding wordt € 100,- in rekening gebracht, bovenop de cursuskosten. Annuleren kan tot 7 werkdagen vóór de bijeenkomst. Aanmelden kan via het aanmeldformulier hieronder.

Evenementslocatie

Naarden